Compania Hamm este specializata în role și compactoare de sol pentru construcții de drumuri și lucrări de terasament si piese Hamm pentru utilaje de constructii.
Cu peste 1.000 de angajați la sediul central din Tirschenreuth, compania Hamm face parte din grupul Wirtgen, alaturi de Vogele, Kleeman si Benninghoven.
De ce piese Hamm?
Produse de top pe piață, tehnologii inovatoare și o gamă unică de servicii sunt doar cateva dintre motivele pentru care multi clienti aleg piese Hamm.
Cu peste 200 de modele între 1,5 și 25 t, compania oferă o gamă extrem de diversă de piese Hamm pentru:
- lucrări de terasament
- construcții de drumuri
- grădinărit
- amenajare a teritoriului
- compactoare de sol
- role tandem
- role pneumatice.
Compania Hamm se remarca datorita faptului ca incearca in permanenta sa isi imbunatateasca produsele, folosind materiale noi si tehnologii avansate. De asemenea acorda un rol important bunastarii operatorului de utilaj, concentrandu-se asupra schimbarii pozitive a ambiantei si spatiului de lucru.
O scurta istorie a companiei
Franz și Anton Hamm și-au deschis propriul atelier în Tirschenreuth în 1878 si au produs orice au cerut clienții. Deoarece majoritatea clienților erau fermieri, la început micul atelier a realizat o mare varietate de instrumente agricole.
În primii ani Hamm a fabricat mașini pentru alimentarea instrumentelor agricole, ulterior seturi de treierat motorizate și chiar o răzătoare de cartofi. Timp de mai bine de două decenii, Hamm a rămas fidel acestui model de afaceri înainte de a-și dezvolta primul rulou motorizat din lume, în anul 1911.
Descoperirea internațională pentru Hamm a venit după primul război mondial. Compactoare motorizate au fost furnizate în toate cele patru colțuri ale globului. Prima vânzare documentată la export a avut loc în aprilie 1924 cand a livrat primul rulou motorizat în Austria.
În anii 1970, compania Hamm a trebuit să fie vândută.Nici măcar noul proprietar IBH nu a reușit să conducă Hamm către ape mai calme. O criză mondială în industria construcțiilor a avut, de asemenea, un impact puternic asupra Grupului IBH, care a fost forțat să facă faliment sub Hans-Dieter Esch în 1983.
Abia când Umberto Draghi a preluat compania în 1984, averile Hamm au luat o schimbare în bine.
In 1996, Hamm a devenit primul producător de mașini de construcții care a câștigat un premiu de proiectare. De atunci, a câștigat peste 30 de alte premii pentru designul de succes – printre acestea renumitul premiu Red Dot Design Award și IF Design Award.